News

Nieuwe digitale partner voor Eurosonic Noorderslag

Eurosonic Noorderslag (ESNS) neemt afscheid van theFactor.e als digitale partner. Het bedrijf was 11 jaar verantwoordelijk voor onder andere de website van het Groningse showcase evenement. Nu het contract met theFactor.e is afgelopen, heeft ESNS in Wild Sea een nieuwe en veelbelovende digitale partner gevonden.

Arjan Wessels, directeur theFactor.e: "Wij vinden het een voorrecht dat we 11 jaar lang de digitale partner mochten zijn voor ESNS. ESNS staat voor toonaangevend, creatief, dynamisch en verbindend. Daar staan wij als theFactor.e ook voor. Voor onze medewerkers en klanten vormde ESNS altijd een van de hoogtepunten van het jaar. Als digital agency vernieuwen we continu en na 11 jaar moet je jezelf durven te dwingen om op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. De navelstreng is dan wel doorgeknipt maar de liefde en betrokkenheid voor ESNS zal nooit verdwijnen."

Dago Houben, directeur ESNS: "theFactor.e heeft ons succesvol de digitale wereld in geleid. Het bedrijf is een extreem betrouwbare partner gebleken en we zijn hen heel dankbaar voor hun jarenlange, en waardevolle steun."

Thijs Helfrich, directeur Wild Sea: "ESNS is als toonaangevend Europees muziekfestival digitaal en muzikaal altijd op zoek naar nieuwe wegen. Deze speurtocht zorgt voor technische en creatieve uitdagingen die wij graag samen met ESNS aangaan. Wild Sea vindt het dan ook fantastisch en een hele eer om de nieuwe digitale partner van ESNS te zijn.”